Bahasa: EN | BM |

TTF Agri and Hardware Sdn Bhd

TTF Agri & Hardware
Sdn Bhd

TTF Agri & Hardware Sdn Bhd ditubuhkan pada tahun 2020. TTF Agri & Hardware Sdn Bhd beroperasi sebagai syarikat borong dan pengedaran, terutamanya mengkhususkan diri dalam jualan perkakasan dan produk pertanian berkaitan dengan durian.
Syarikat Kami
Visi Kami
Menjadi pemimpin dalam industri pertanian, berdedikasi untuk mencari dan menyediakan produk yang lebih sesuai dan berkos efektif. Melalui pertumbuhan kolaboratif dengan petani dan peningkatan teknologi pertanian, kami bertujuan untuk mencapai hasil pertanian yang lebih tinggi. Visi kami adalah untuk menjelaskan ekosistem pertanian yang mampan, inovatif, dan saling menguntungkan, mencipta nilai yang lebih besar bagi petani dan pengguna.
Syarikat Kami
Misi Kami
Pengoptimuman Produk
Terus mencari dan memperkenalkan produk pertanian yang paling sesuai dan berkos efektif di pasaran untuk memenuhi keperluan petani dan pengguna.
Pertumbuhan Kolaboratif
Mewujudkan perkongsian rapat dengan petani untuk menggalakkan pertumbuhan bersama. Menggalakkan perkongsian sumber dan kerjasama teknikal melalui koperasi dan kumpulan kolaboratif untuk memastikan pengeluaran petani disokong dan maju.
Penyelesaian Masalah
Memberi tumpuan kepada menangani cabaran yang dihadapi oleh petani dan pengguna. Aktif mencari penyelesaian, mendengar keperluan mereka, dan menyediakan sokongan menyeluruh untuk memastikan aktiviti pengeluaran dan penggunaan pertanian berjalan lancar.