Bahasa: EN | BM |

FL Home

FL Home Centre Sdn Bhd

Ditubuhkan sejak tahun 2002, FL Home Centre Sdn Bhd (sebelum ini dikenali sebagai FL Timber & Hardware Trading) adalah sebuah syarikat persendirian yang dikendalikan oleh Encik Liang Kok Fei sebagai pemilik semasa & pengarah eksekutif dan dibantu oleh Puan Fong Chew Mei sebagai pengarah pengurusan & penasihat. Ibu pejabat kami terletak di Pahang, Malaysia. FL Home Centre Sdn Bhd dikendalikan oleh hampir 90 staf, dengan keupayaan dan kemahiran individu untuk membantu pelbagai kumpulan pertanyaan dan permintaan pelanggan.

Bermula dari membeli dan menjual hanya bahan kayu dan perkakasan, sekarang FL Home Centre Sdn Bhd boleh dianggap sebagai salah satu hentian utama perdagangan di Raub, Pahang untuk semua jenis barang yang berkaitan dengan pembinaan, peningkatan rumah dan pertanian seperti kayu, simen, cat, perkakasan kuasa, perkakasan tangan, perkakasan besi, mesin, isi rumah, baja, racun herba, racun serangga & lain-lain.

Pada hari ini, dengan lesen yang sah, FL Home Centre Sdn Bhd telah berkembang dalam aspek produk di mana pelanggan boleh membeli item yang berkaitan dengan pertanian. Pasukan kami juga boleh memberikan mereka pengetahuan dan maklumat mengenai item-item tersebut. Untuk pertumbuhan masa depan, FL Home Centre Sdn Bhd merancang untuk membawa lebih banyak variasi produk yang berkaitan dengan kepakaran kami.

Untuk maklumat lanjut mengenai FL Home Centre Sdn Bhd, sila hubungi kami melalui butiran hubungan yang telah disediakan dalam butiran syarikat atau datang melawat kami. Setiap orang dianggap sebagai pelanggan berpotensi kami.

Syarikat Kami
Visi & Misi
"Menjadi sebuah organisasi yang dihormati untuk penyelesaian satu hentian... di satu tempat."

Kepada pelanggan kami
"Tempat di mana mereka boleh mencari apa-apa yang berkaitan dengan perniagaan kami"
Kepada pelanggan masa depan kami
"Tempat pertama yang perlu diambil kira sebagai hentian masa depan anda untuk pembinaan, membaiki, pertanian dan pembekal bahan berkaitan."

Kepada pekerja dan pekerja masa depan kami
"Tempat di mana mereka boleh memulakan dan membangunkan kerjaya mereka."

Syarikat Kami
Objektif Kami
  • Untuk menyediakan pelanggan kami yang terdiri daripada syarikat pembinaan, kontraktor swasta dan penduduk dengan pelbagai dan kualiti produk.

  • Untuk membina kepercayaan dan hubungan mesra dengan setiap kontraktor tempatan, profesional atau amatur, perniagaan perkakasan runcit dan lain-lain.

  • Untuk menunjukkan komitmen terbaik kami kepada setiap pelanggan dan perkhidmatan.